- Головна
- Проєкти
Проєкти
Ми працюємо над різними ініціативами, які мають спільну мету — зробити відкриті дані каталізатором суспільних змін.
Дослідження
Антивакцинатори. Боти проти ЛОМів
Проаналізували, яка кількість постів та коментарів у Facebook написані людьми, які щиро не вірять у науку, або ж менеджерами ботоферм, які відпрацьовують замовлення. У разі виявлення високої активності ботів, спробували відшукати, хто замовив таку активність ботів.
Дослідження
Зітри це, якщо зможеш. Як живуть українські боти на сторінках українських політиків
Трохи більше за чверть українців основним джерелом новин для себе вважають соціальні мережі, з них більше двох третин користуються Facebook. Сьогодні ця соцмережа є найпопулярнішою в Україні. Мета дослідження — привернути увагу українського суспільства до кількості ботів у соцмережах та їхнього явно помітного впливу на суспільну думку.
Дослідження
Готові змінювати точку зору
Ми проаналізували коментарі та пости українського сегменту Facebook щодо ставлення до ЛГБТK+ людей за допомогою штучного інтелекту на замовлення громадської організації "Інсайт".
Дослідження
Несправжній я: фейкові акаунти на сторінках українських ЗМІ
Активні користувачі Facebook повідомляють, що надають перевагу цій мережі як джерелу інформації через те, що там вона агрегована. Не потрібно ходити по різних сайтах, якщо у Facebook-стрічці є сторінки новинних медіа. Ми вирішили дослідити, як боти формують порядок денний на сторінках українських медіа.
Дослідження
Королі Facebook. Рейтинг найефективніших у мережі політиків і топ-чиновників
Досліджено Facebook-активність майже півсотні провідних постатей української влади та політикуму, оцінено ефективність донесення ними своєї інформації та ідей до користувачів соцмережі. Брався до уваги читацький відгук на записи політиків: кількість коментарів під постами, кількість шерів (коли читачі ділилися постом) і лайків (схвалень).
Дослідження
Викривлена реальність українського Facebook: які онлайн-ЗМІ читають українці у Facebook?
Дослідили 100 найбільш популярних Facebook сторінок серед українців. Серед параметрів дослідження: дізналися лідерів за кількістю вподобань на сторінках, у кого першість за читачами серед українського населення, які ЗМІ використовують ботів для розкрутки та хто найкраще вміє залучати аудиторію.